۱۳۸۹ بهمن ۲۲, جمعه

فیل...تر

آقا جون این چه وضعیه. کل سرور بلاگ اسپوت رو بستن. اینو بریم به کی بگیم؟ پیش کی شکایت کنیم، هر چی هم ایمیل میزنی کسی جوابگو نیست. بلکه این ایام تموم شه این کار مسخره هم دیگه تکرار نشه. بجای بستن وبلاگهای مورد دار که شاید کمتر از 5 درصد کل وبلاگها باشه کلا صورت مسئله رو پاک کردند. احسنت به این درایت. باید بهشون مدال داد.

حالا اگه دیدیم تا یه هفته دیگه درست نشد بنده همین جا اطلاع رسانی میکنم که من یک وبلاگ قدیمی توی بلاگفا با همین آدرس دارم که میشه گفت متروکه بوده و چون از قالبهای بلاگفا خوشم نمیومد اونجا رو کار نمی کردم. در صورت رفع این مشکل که همینجا ادامه میدم در غیر اینصورت ادامه راه میشه همین آدرس منتها در بلاگفا.

مرسی

۵ نظر:

  1. خب عزیزم مگه نمی دونی فیلترینگ واسه اینا هزینه داره؟ واسه چه دونه دونه همه ی وبلاگهای مورد دار رو فیلتر کنن؟ سایت رو ( blogspot.com) فیلتر میکنن خود به خود همه ی وبلاگاش فیلتر میشه! از نظر اقتصادی هم براشون به صرفه تره! :D

    ضمن اینکه به نظر من بهتره بری تو این سرویس وبلاگ بزنی : www.blog.com

    پاسخحذف
  2. زری جون
    ان شا الله همه چیز درست میشه فقط کاقیه 100 سال دیگه صبر کنی

    پاسخحذف
  3. خدا عاقبت همه ما رو بخیر کنه با اینها.

    پاسخحذف
  4. سلام زری جان دوست خوبم
    خوبی؟ امیدوار مشکل زودتر حل بشه
    بروز کردی بهم اطلاع به
    با ارزو.ی بهترینها دوست خوبم

    پاسخحذف