۱۳۸۹ مهر ۲۶, دوشنبه

عشق آزاد!

خیلی وقتها شنیدم که خانمها میگن آزاد نیستند.حتی بعضی خانمهایی که توی ایران هم زندگی نمی کنند میگن در انتخاب و عشق آزاد نیستند. واقعا برام جای سواله که کی می تونه جلوی آدم رو در این موارد بگیره؟ حتی از آقایون هم گاهی این رو شنیدم! ولی چرا این حرف رو می زنید؟
هر انسانی با وجود انسان بودنش آزاده٬ روح انسان آزاده٬ شما می تونید در انتخابتون آزاد باشید. ببنید من به مسائل اجتماعی کاری ندارم من دارم از آزادی احساستون حرف می زنم.شما دوستی که میگید حتی اختیار احساس خودتون رو ندارید! وقتی من به کسی علاقه داشته باشم٬ وقتی هم حسم و هم عقلم به من گواهی میده که کارم درسته پس دیگه حرفی نیست. دیگه هیچ کس نمی تونه جلوی احساس من رو بگیره. من به عنوان یک انسان حق دارم عاشق بشم و عشق بورزم. هیچ عاملی نمی تونه جلوی ابراز این عشق رو بگیره. البته این رو تاکید می کنم که باید هم احساس باشه و هم عقل. وگرنه ممکنه انسان به بیراهه بره و به اشتباه عشقش رو جایی و برای کسی ابراز کنه که شایستگی اون رو نداره. اما وقتی به انتخابتون ایمان داشتید٬ دیگه جای هیچ ترس و تردیدی نیست. هیچ نیرویی نباید جلوی ابراز عشق شما رو بگیره.مرد و زن هم نداره فقط باید این عشق درست ابراز بشه تا دیگه باز حرف و مشکلی برای مرد و زن بودن در نیاد. وقتی من عاشق بشم٬ وقتی کاملا به انتخابم مطمئن باشم خیلی راحت و بدون نگرانی از جانب دیگران به سمت اونچه که می خوام میرم. نه بهش نگید اعتماد به نفس زیادی. اگر شما این اعتماد به نفس رو ندارید مطمئن باشید که یه جای کارتون ایراد داره و خودتونم می دونید انتخابتون درست نیست و تردید می کنید. که اگه شما با خودتون صادق باشید و انتخابتون درست باشه دیگه جای تردیدی نمی مونه و مطمئن باشید شما هم این اعتماد به نفس رو خواهید داشت.
وقتی من بخوام و اراده کنم دیگه کی می تونه واسه من تعیین تکلیف کنه که باید احساسم و عشقم رو کجا خرج کنم؟ من به عنوان یک انسان با روحی آزاد٬ در انتخاب عشقم و کسی که قراره احساس و وجودم رو به پاش بریزم آزادم. من آزادم و تو رو در آزادی دوست دارم.

۸ نظر:

  1. مرسي موافقم ممنون از پست زيباتون

    پاسخحذف
  2. سلام.واقعا این که آدم تشخیص بده عشقشو بخ کی ابراز کنه خیلی مشکله.چون هر کسی لیاقت عشقو نداره

    پاسخحذف
  3. واقعا حق با شماست. ما وقتی از ابراز عشقمون می ترسیم واسه اینه که خودمون میدونیم که انتخابمون مشکل داره وگرنه دیگران در این ترس دخیل نیستند.
    ممنون

    پاسخحذف
  4. salam zari joon.bebakhsh kheli vaghte natunestam behet sar bezanam.cheghad mohkam ino gofti are age ma entekhabemun dorost bashe dige ki mitune jelomuno begire?

    پاسخحذف
  5. داشتم سرچ میکردم به اینجا برخوردم چندتا از پستها رو خوندم که برام جالب بود. اما با این پست آخری خیلی موافق نیستم منکه نمیتونم اینطور باشم. حتی اگر به انتخابم مطمئن باشم بازم نظر دیگران خیلی برام مهمه

    پاسخحذف
  6. سلام دوست عزیزم خوبی خسته نباشی
    من عاشق نوشته های تو هستم تنها کسی که فقط خودش متنهای وبلاگش و مینویسه من و امسال من میگردیم هر جا مطلب خوب بود تو وبلاگمون میزاریم یا کم مطلب از خودمون می نویسیم تو واقعا یه نویسنده خوبی خوشحالم دوستی مثل تو (شما) دارم واسه همینه هر جا کارم گره میخوره مزاحم شما میشم
    انشالله همیشه سالم باشی تا منم از نوشته هات استفاده بکنم

    ممنون
    واقعا خسته نباشی

    من نوشته های ÷یشینتم می خونم هر چند خونده باشم بازم واسم جالبه

    خیلی وقت تو گرفتم
    بای

    پاسخحذف
  7. سلام.نوشته ادبی خوبی بود ,ولی من به پیشگوییها اعتقاد ندارم.به نظر من وابسته بودن به پیشگویی و خرافات جلو تحرک انسان رو میگیره.blue

    پاسخحذف