۱۳۸۹ آبان ۲, یکشنبه

متولد آبان


آبان ماهه و منم متولد آبان.ازخصوصیات متولدین آبان اینجا مطلب گذاشتم. در مورد خودم خیلی هاش صدق می کنه.هم خصوصیات مثبت و هم منفی.
"زن متولد آبان طناز و زيبا، خانه دار و گرم، حسود و انتقامجو، رازدار،‌ موقع شناس و در بعضي اوقات جاه طلب است. اگردخترمتولد آبان عاشق شما شد، بدانيد كه مردي برترهستید.او جذاب، مغرور و با اعتماد به نفس است، امايك نكته اساسي وجود دارد كه مي گويد: چرا مرد به دنيا نيامده ام.علاقه نهايي به اينكه كاش مرد به دنيا آمده بود چنان است كه هرگز خود را صد در صد زن نمي داند.به شما توصيه مي شود كه هر كار مي كنيد بكنيد اما به او توهين نكنيد. او در مقابل توهين و تحقير عكس العمل از خود نشان مي دهد. از كساني كه ندانسته به او توهين كرده اند، بپرسيد تا بدانيد كه شدت عكس العمل او در مقابل توهين آنها چه بوده است.
بیشتر زنان متولد آبان قشنگ، وسوسه انگیز و فریبا هستند.حتی زمانی که کاملاً ساکت هستند، چشمهای آنها با صدای بلند با شما سخن می گوید. آنقدر جذاب هستند که دوستان به دورشان جمع می شوند. او در قبال کسی که دوست دارد بسیار صادق و وفادار است. سعی کنید بر یکی از این دخترها غلبه کنید تاببینید که زندگی چگونه به روی شما لبخند می زند.


زن متولد آبان، به رغم برخي صفات مردانه اي كه دارد، كسي نيست كه از مشاهده ضعف در مرد چشم پوشي کند.او عاشق پول است، چه آن را يك ريال يك ريال جمع كند و چه هزار تومان هزار تومان خرج کند.درمورد خرج كردن، يك اصل را هرگز از ياد نمي برد و آن حفظ شخصيت در عرصه مسائل مالي و اقتصادي است به اين معني كه با وسواس مراقب است و اين استعداد در او وجود دارد كه هر روز ترقي بيشتري پيدا كند.

زن متولد آبان ماه به رنگهاي قرمز جگري، حنايي و بنفش علاقه فراوان دارد و سعي مي كند از اين رنگها در تزئين منزل استفاده کند."

۱۲ نظر:

  1. پیشاپیش تولدتون مبارک باشه.شیرینی تولد رو هم فراموش نکنید.راستی چقدر توی این پست برای متولدین ابان کلاس گذاشتین

    پاسخحذف
  2. تولدت مبارک

    با بهترین آرزوها

    پاسخحذف
  3. سلام و صبح زيباي شما بخير و شادماني دوست عزيزم
    اومدم براي عرض سلام و احترام [گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

    پاسخحذف
  4. راستی نوشتی چه روزی از آبان هستی
    خوب یا پیشاپیش یا پساپیش تولدت موبارک

    پاسخحذف
  5. تولدت مبارک عزیزم.blue

    پاسخحذف
  6. salam zari joon.tavalodet mobarak.albate hanuz chand ruz munde vali mese inke man az baghie dirtar tabrik goftam.vay che ruzaei bud che tavalodaei migereftim yadesh bekheir

    پاسخحذف
  7. سلام دوست خوبم خوبین؟
    عذر و پوزش من رو بخاطر تاخیرم ببخشین. بخاطر مشغله های کاری و ... نتونستم زودتر از این خدمت برسم.
    جالب بود درباره متولدین ابانماه
    تولدتون رو صمیمانه بهتون تبریک میگم و براتون ارزوی تندرستی و سعادت و شادکامی و سربلندی دارم. امیدوارم همه لحظات زندگیتون سرشار از عشق و شادی باشه
    با ارزوی بهترینها برای شما دوست عزیز

    پاسخحذف
  8. سلام و صبح زیبای بارون زده پاییزی شما دوست عزیزم بخیر و شادی
    امیدوارم که روز خوبی رو آغاز کرده باشین [گل][گل][گل]
    با اصول پنچ گانه تربیتی آپم و منتظر حضور گرم شما و نظرات ارزشمندتون هستم
    فعلا[بدرود]

    پاسخحذف
  9. سلام
    قشنگ بود
    برای بار 6 خواندم

    پاسخحذف
  10. ئه تولدتون بود؟ مبارکــــــــــــــــــــ

    حسود و انتقامجو، ؟ دیگه چی؟ اصلا پس گرفتم تبریکمو

    اینا که خرافاته.....

    پاسخحذف