۱۳۸۹ بهمن ۴, دوشنبه

زندگی یعنی...

به زبان دکتر شریعتی " زندگی یعنی نان، آزادی، ایمان، فرهنگ و دوست داشتن".

اگه نون درست و حسابی نداریم، اگه آزادی مون کمه ، اگه ایمانمون سسته، اگه فرهنگ مون بعضی جاها می لنگه، ، اما یک چیز می تونیم داشته باشیم. تمام و کمال . می تونیم دوست داشته باشیم. با عشق زندگی کنیم تا زندگیمون تهی نباشه. با هم مهربون باشیم.می تونیم دوست داشتن رو تمام و کمال تجربه کنیم. این دیگه فقط دست خودمونه. دوست داشته باشیم و مهربون باشیم حتی اگه جای باقی چیزها توی زندگیمون خالیه.

دوستت دارم بدون هیچ کدوم از چیزهای دیگه که معنی زندگی میده.

۱۰ نظر:

  1. سلام.ظاهرا فقط همین دوست داشتن و عشق ورزیدن برامون مونده.البته این هم کم کم داره رنگ میبازه

    پاسخحذف
  2. نه نمی تونیم دوست داشته باشیم!

    وقتی مردم N تا مشکل دارن دیگه حوصله ی هم دیگه رو هم نخواهند داشت!

    پاسخحذف
  3. من با عشق زندگی میکنم اما هنوز نبود اون چیزها داره اذیتم میکنه!

    چیزهایی که امروز داری اما نمیدونی روزگار فردا ازت میگیردش یا نه!
    این دردش بیشتره وقتی با عشق زندگی میکنی!
    عشق به.....

    پاسخحذف
  4. بله این میشه همون که من گفتم:تپش قلب و راز مخفی دی!

    پاسخحذف
  5. سلام
    جالب بود
    ولی
    دوست داشتنم دست خود آدم نیست
    نمی گزارن کسی رو دوست داشته باشی
    نمگزارن
    نمیگزارن

    پاسخحذف
  6. سلام.دعا کنیم که همه ما انسانها روزی به مفهوم واقعی و زیبای مهربونی و محبت برسیم.

    پاسخحذف
  7. سلام خوبی خانومی
    ببخش که دیربه دیر میام
    گاهی وقتا توخلقت ادمها می مونم یکی ازطرف من تویه وبلاک کامنتی گذاشته ,کامنته زیادبدهم نبوده فقط به صاحب وبلاگ گفته تووبلاگ خوبی نداری وازاین جورحرفا حالا اون خانم صاحب وبلاگ هرچی تونسته بدبیراه من گفته جالبترازاین که براش کامنت هم میذارم کامنتم رو کم وزیادمیکنه وبعدمیزاره حالا بماندکه چقدر فحش و توهین وتحقیرشنیدم وشدم حالا فرهنگ وشعورداشتن رو چطوربه اینایی که مثلا خودشون رو روشنفکرمیکیرند حالی کنیم ؟ تواین دنیای مجازی هم راحت نیستم چی بگم اعصاب نمیذارن واسه ادم که ................

    پاسخحذف
  8. نه
    بدون نون هیچ میسر نیست
    حتی عشق

    پاسخحذف
  9. منم از شریعتی خیلی خوشم میاد

    پاسخحذف