۱۳۸۹ آذر ۲۶, جمعه

نجات جان یک کودک

چند ساعت پیش پستی گذاشتم در رابطه با یک موسسه کمک به کودکان سرطانی به نام محک که اونو از وبلاگ یکی از دوستان مجازی ام ( افسون کودک طبیعت ) گذاشته بودم . با خودم فکر کردم چرا یه سازمان خاص باشه ؟ چرا اصلا خیلی از ما فقط وقتی چنین تبلیغات و چنین اطلاع رسانی ها رو می بینیم به یاد این بیماران خاص میفتیم و تازه همون موقع هم فقط چند دقیقه یا حتی چند ثانیه با تاثر بهشون فکر میکنیم و میگیم آخی.... حتی اکثرا قصد می کنیم که بهشون کمک هم بکنیم اما نمیدونم چی میشه که باز یادمون میره و می مونه باز تا چند سال دیگه که یه جایی همچین چیزی به چشممون بخوره . واقعا دارم از خودمم سوال می کنم واقعا چرا ؟ چرا اون بچه ها ی بیمار با اون دلهای کوچیشون با اون دست های بی رمق کوچکی که شاید هر شب به سمت آسمون بالا میره باید تنها بمونن؟مگه نمیشه یه جای خیلی خیلی کوچیک توی زندگیمون داشته باشن؟ توی اون پست درست نوشته بود . نوشته بود ما با هزار تومن به جایی نمی رسیم اما اگه هر کدوم از ما هربار فقط به اندازه همون هزارتومن بی ارزش کمک کنیم همین کلی میشه.
پس به فکر بیفتیم .
برای کمک به بیمارای سرطانی و هموفیلی و .... به فکر بیفتیم اما جدی و با عمل نه فقط با حرف و آه کشیدن.

۶ نظر:

  1. سلام.بچه های 6و9 همه مخلص شمان استاد

    پاسخحذف
  2. سلام.
    ممنون که سر زدی.خوشحالم کردی
    بله بند دره بود
    نکنه شمام بیرجندی هستین؟
    بیشتر از خودتون بگید
    منتظر بازدید مجددتون هستم

    پاسخحذف
  3. اتفاقا" من مدتهاس که بنر تبلیغاتی موسسه ی محک رو توی وبلاگم گذاشتم.

    ولی شاید علت اینکه هیچ وقت یاد این بچه ها نیستیم اینه که این روزا انقدر ملت مشکلات دارن که هر کس با مشکلات خودش درگیر شده

    پاسخحذف
  4. سلام دوست عزیز
    شهادت سيد الساجدين حضرت زين العابدين بر شما تسليت باد

    پاسخحذف
  5. روزگاری است گه خوبی خفته است
    و بدی بیدار است
    و غزل های قناری ها
    خواب جت ها را آشفته است

    فریدون مشیری

    پاسخحذف
  6. سلام خوبی
    شب یلدات مبارک
    انشالله همیشه شاد و سر حال باشی
    قالب وبلاگ خیلی جالبه
    در مورد متن بالا باید بگم ما باید از خودمون شروع کنیم کمکم جا میفته مصمئنم ولی همینجوری باید بین بچه های وبلاگ نویس جا بندازیم تا باهم یه کاری واسه هم وطنامون بکنیم دست به دست هم بدیم موفقم میشیم
    نمیتونیم پول جمع کنیم ولی میتونیم فرهنگ سازی کنیم که با هزار تمان چیزی از آدم کم نمیشه ولی اگه باهم باشیم میشه به یکی کمک کرد یا به چنتا انشاله موفق باشی مرسی از اطلاع رسانی به موقع و خوبت
    امیدوارم همه تو همه من هم ما از امروز یه کمکی بکنیم اونم بی جواب نمی مونه

    پاسخحذف