۱۳۸۹ آبان ۲۱, جمعه

مشغله

این روزها خیلی سرم شلوغه. به خیلی از کارهام درست نمیرسم . کلی کار دانشگاهی و قول همکاری با فلان استاد و فلان انجمن که واقعیتش بعضیاش رو از سر ناچاری قبول کردم و همینطور امتحانات میان ترم و تصحیح ورقه و سرو کله زدن با دانشجویان عزیز که متاسفانه گاهی از دستشون دیگه می خوام... به کارهای شخصیم زیاد نمی رسم. همینطور به این وبلاگ اما تا یک هفته دیگه اوضاع روبراه میشه . خب از کامنتهای پست قبل معلوم میشه که تقریبا همه نظرشون با اونچه که توی فکر من بود و توی بعضی کتابها خوندم یکیه. البته من همیشه اعتقادم بر اینه که گاهی نظراتی رو که توی کتابها می نویسند ممکنه خیلی هم درست نباشه اما در این مورد باید گفت واقعا اگر کسی در یک رابطه نسبت به طرفش هیچ حساسیت و تعصبی نداشته باشه قطعا در احساسش نسبت به اون شخص تردید داره و نمیشه گفت واقعا اون شخص رو دوست داره. البته بازم تاکید میکنم منظورم تعصب و غیرت نرمال و به جاست. از نظرات دوستان هم بسیار متشکرم امیدوارم بتونم به زودی موضوع جدیدی رو اینجا مطرح کنم. پیروز باشید.

۵ نظر:

  1. سلام زری جونم
    امیدوارم هرچه سرعتر مشغله ات کم بشه
    منتظر آپ جدیدت هستم

    پاسخحذف
  2. سلام استاد.خوبی؟استاد کمتر کار کن.آخرش مثل من از شدت کار زیادو زحمت فراوان از کار و زندگی ت جا می مونیا.بهر حال امیدوارم همیشه موفق باشید

    پاسخحذف
  3. سلام دوست خوبم
    ممنون از اومدنت وكامنت خوبت
    در مورد پست اخرت منم با هات هم عقيده ام وقتي كه دوست داشتن تنها باشه كه البته هيجگونه تعصب وواكنشي نسبت به طرف مقابلت نداشته باشي اين روشنفكري و ازادي طرف نيست بلكه همون ترديدويا عادي بودن نسبت به طرف مقابلش رو داره بلكه دوستش نداره وفقط دوسته اونم دوستي كه بود ونبودش براش زيادمهم نيست من ازاين جورچيزا زياد ديدم اينجور عشق ها كه بدبختانه اكثرا هم يطرفه هست بيشتراز طرف دخترا اصلا خوب نيست
    بازم ممنون از اومدنت ...........
    سرم شلوغ شد بازم ميام

    پاسخحذف
  4. سلام خسته نباشي
    موافق باشي

    پاسخحذف