۱۳۸۹ آبان ۲۶, چهارشنبه

طعم عشق

کاش همه در عشقمون ساده و صادق باشیم. نمی خوام از عشفهای دروغین صحبت کنم. امروز روز خوبیه و من فقط می خوام از شیرینی عشق بگم. وقتی دو نفر عشق رو صادقانه با هم تقسیم می کنند. وقتی عشق رو با پاکی و راستی به هم نثار می کنند. وقتی توی دنیا براشون شخص دیگری وجود احساسی نداره. وقتی همه جوره با هم هستند و با هم راه میان. وقتی با محبت صادقانه بدون هیچ چشم داشتی (جز وفاداری) با هم می مونند و با قلبهای بی ریا هرکاری بتونند واسه هم می کنند. وقتی در کنار هم طعم خوشی ها و بدی های زندگی رو می چشند اون وقته که واقعا عشق لذتبخش میشه دیگه از اون زجرها و دردهای قصه های عاشقانه خبری نیست. فقط کافیه خودتون بخواین تا لذت این عشق رو با تمام وجودتون حس کنید و برای همیشه عشقتون رو حفظ کنید.
بذارید شما هم شیرینی عشق رو حس کنید.
اینم یک آهنگ زیبا از شهاب رمضان. دانلود کنید

۱۳ نظر:

  1. hamon tor ke goftid hardo nafar bayad bekhan
    zarbei ke shgha be nazaram mikhoran soe tafahomatie ke nashi az tavaghoatie ke az hamdige darand ama dorost be hamdige bayan nemikonand va hamin kodorat haye sade kam kam roye ehsaseshon saye mindaze va tabaheshon mikone

    پاسخحذف
  2. سلام.باید این عشق دو طرفه باشه.البته عوامل بیرونی مثل اطرافیان هم میتونه به ثبات این عشق کمک کنه.امیدوارم که همه ما طعم عشق رو بچشیم

    پاسخحذف
  3. سلام خانمم ، آرزوي شادي و موفقييت در تمام لحظه لحظه
    زندگيت را دارم ، و ممنونم كه گاهي مرا مورد لطفت قرار مي دهي

    پاسخحذف
  4. عشق را در پستوی خانه نهان باید کرد....

    پاسخحذف
  5. سلام خسته نباشي مطلب جالبي بود
    ولي افسوس در ميان مردماني زندگي ميكنيم كه عشق را گناه و عاشقان را گناه كار ميدانند

    پاسخحذف
  6. سلام خانومي ممنون از كامنتت
    عزيزدلم بنظر منم اگه دونفر با صداقت تمام همديگه رو دوست داشته باشن اون لذت عشق رو درك مي كنند ومهمترازهمه اون حس زيباي عاشق بودن رو حس مي كنند
    =================
    از اظهار نظري كه درباره وبلاگم و پست هام داري ممنونم اينا واقعيت هايي هستند كه من توي يه جامعه كوچك شهرستاني هر روز باهاشون در ارتباطم واون همشهري از دست من گله داره كه چرا اين محروميت ها و درد ها رو مي نويسم از نظر اون بايد هميشه تعريف و تمجيد كرد نه اينك دردها رو نوشت وچون ميخواد اذيت من بكنه واسه همين تو وبلاگ هاي ديگرون ميره و با نوشتن دروغ وتهمت زدن به من ميخواد نوشته هاي من دروغين وبد جلوه بده كه خوشبختانه همه اونايي كه اين اقا رفته تو وبلاگشون ميدونند كه قلم من چطوريه واز از قلم من طرفداري كردند ..
    راستي بيوگرافي خد رو چرا نذاشتي ؟؟؟

    پاسخحذف
  7. سلام,وقتی هیچ کس و هیچ چیز جای خودش نیست و همه مفاهیم تحریف شدن داشتن محبت و عشق واقعی از معجزاته.وقتی میبینی کسانی که با هزار ناز و عشوه و ظاهرسازی تازه ازدواج کردن وهنوز چند روز از عروسی شون نگذشته هر کدوم با چند نفر دیگه رابطه دارن,و در یک سیستم سر تا پا فساد.این عشقها تخیلی به نظر میاد.blue

    پاسخحذف
  8. salam zari joon.vaghean cheghad khub bud age hameye ma mitunestam in shiriniye eshgh ro hes konim ama mteasefane inghad dorngiha ziad shode ke kamtar kasi mitune be on berese.bazam jaye shokresh baghie ke hanuzam bazia mitunan in ro becheshan.
    mersi azizam ahangesham kheli ghashang bud

    پاسخحذف
  9. سلام و صبحتون بخیر دوست عزیز [گل][گل][گل]
    اومدم برای عرض سلام و ادب [چشمک][بوسه][چشمک]
    آپم و منتظر حضورتون [بدرود]

    پاسخحذف
  10. سلام ... ممنون بابت نظرتون راجع به نوشته هام .
    و اما :
    هر دو نفر باید بخوان ... اگه بخوان !

    پاسخحذف
  11. شاد، عاشث و موفق باشی
    از بابت آهنک هم ممنون

    پاسخحذف
  12. عاشق همیشه تنهاست

    پاسخحذف